שמעון אמסלם – סדנאות למנהלים

הרצאות לבתי ספר
שמעון אמסלם – הרצאה
April 13, 2017

סדנאות למנהלים


S להיות אדם. מנהל. מנהיג.
על הקשר בין עסקים לספורט, ההבדל בין תחרותיות להישגיות, היתרונות של הקבוצה ועבודת צוות, ועל התכונות שמובילות להצלחה והגשמה עצמית.
שמעון אמסלם, קאוצ'ר, איש עסקים ואקדמיה, עם נסיון של 30 שנה במגרשים, בטלויזיה וניהול עסקים.
הילד שגדל בשדרות והגשים את החלום עד לפיסגת הכדורסל הישראלי ונבחרת ישראל, עושה את זה בשאר התחומים ובעסקיו.
בסדנה מארח שמעון אמסלם מאמנים, מהמובילים בארץ ובאירופה, לאימון על המגרש, דוגמת: פיני גרשון, צביקה שרף, אריק שיבק ועודד קטש, בנושא עבודת צוות ומנהיגות.

סדנאות למנהלים - למה?


הסדנה שלנו מציעה למנהלים בארגון סט כלים לפיתוח מיומנויות הניהול, כך שהמנהל המועצם יוצא לדרך עם כלים מעשיים להמשיך ולהוביל את הארגון להצלחות המצופות ממנו.
הסדנאות מעניקות כלים ספציפיים להובלת צוות, מימוש פוטנציאל, חיזוק המנהיגות, כלים לניהול אפקטיבי וכיצד להתמודד עם דילמות וקונפליקטים.
מנהל טוב הוא קודם כל מנהיג טוב, מנהל היודע להוביל את אנשיו בבטחון למטרה המשותפת תוך שימוש במקורות מוטיבציה להנעה של חברי הצוות, עד להשגת היעדים הנדרשים.
יש הטוענים כי מנהיגות היא תכונה מולדת, האומנם? בכל אדם מסתתרת מנהיגות, וכל מנהל יכול לשפר את תכונותיו ותפקדו. במסגרת הסדנה אנו מחזקים את יכולות המנהיגות, עבודת הצוות והיתרונות של ההקבוצה והפוטנציאל שבה.


קצת על הסדנה


הסדנה נערכת באולם מנורה מבטחים, היכל שלמה או אולם זיסמן.
ניתן להזמין את סדנת המנהלים עם המאמנים: פיני גרשון, צביקה שרף, אריק שיבק או עודד קטש.

למידע נוסף:

טלפון: 052-3421313

מייל: info@amsalem8.co.il


.מאמני נבחרת ישראל, מכבי ת"א לשעבר ומובילים בתחומם


פיני גרשון

סדנה למנהלים

צביקה שרף

אריק שיבק

סדנה למנהלים

עודד קטש

Summary
סדנה למנהלים
Service Type
סדנה למנהלים
Provider Name
שמעון אמסלם,
תל אביב,מרכז- Telephone No.052-3421313
Area
תל אביב
Description
הסדנה שלנו מציעה למנהלים בארגון סט כלים לפיתוח מיומנויות הניהול, כך שהמנהל המועצם יוצא לדרך עם כלים מעשיים להמשיך ולהוביל את הארגון להצלחות המצופות ממנו. הסדנאות מעניקות כלים ספציפיים להובלת צוות, מימוש פוטנציאל, חיזוק המנהיגות, כלים לניהול אפקטיבי וכיצד להתמודד עם דילמות וקונפליקטים. מנהל טוב הוא קודם כל מנהיג טוב, מנהל היודע להוביל את אנשיו בבטחון למטרה המשותפת תוך שימוש במקורות מוטיבציה להנעה של חברי הצוות, עד להשגת היעדים הנדרשים.
Designed by Freepik