הרצאות לבתי ספר

הרצאות לבתי ספר
מהו הבלתי אפשרי בחיים
December 17, 2016
הרצאות לחברות
הנעת עובדים בחברה
December 29, 2016

הרצאות לבתי ספר


S לכל תלמיד, בין אם בבית ספר היסודי או בתיכון, ישנו תהליך אותו עובר במהלך השנים. הלימודים, המורים, החברים, הקשיים והכשלונות וגם ההצלחות, כולם בונים אותנו בנערותנו.



הרצאות במערכת החינוך


במערכת החינוך בישראל אנו רואים שוב ושוב הרצאות העשרה לתלמידים כדי ללמדם מספר שיעורים לחיים שלא נלמדים במהלך היום, ללמדם מהם הערכים החשובים ביותר בחיים ואילו כלים עומדים לרשותם כדי להצליח ולהתמודד עם כשלונות ומשברים.

התועלת לתלמידים

הרצאות אורח לרכישת כלים והעשרה, צריכות להיות בתוכנית החינוך לאורך שנים. ניסיונם של אחרים לרב מסייע לתלמידים בכל הגילאים להגיע ליעדים וללמוד דברים חדשים לחיים שיעזרו להם בבית הספר ומחוצה לו. מרצה בבית הספר מסייע לפיתוח היצירתיות אצל התלמידים, שיתוף מניסיון החיים שלו, טיפים לגוף ולנפש, כלים להצלחה ועוד.

מרצה לבתי ספר

לרב נהוג לקחת אדם בעל ניסיון רב בתחום שבו הוא עבד וכמובן בעמידה מול קהל. סוגים רבים של מרצים מגיעים להרצות לתלמידים כגון בכירי צבא, אמנים, ספורטאים, עיתונאים ועוד.
הרצאתו של שמעון אמסלם נוגעת לכל תלמיד ותלמיד. שמעון, כנער הגדל בשדרות ועד להגיעו לנבחרת ישראל בכדורסל כקפטן המוביל את הקבוצה קדימה, עבר במעלה הדרך חוויות רבות.
ניסיון חיים שזור בתובנות, המאפשר לילדים ללמוד ולהתרשם, לקבל כלים חיוניים לחיים, להבין מהי קבוצה באמת וכיצד ניתן לנצל את כוחה לחיוב, מהם קשיים ומשברים וכיצד יש לתפוס אותם.

שמעון אמסלם, תלמידים וחינוך

הילדות וההתבגרות, ההובלה של הפועל תל אביב ונבחרת ישראל, המנהיגות, ההשתתפות ברוקדים עם כוכבים והישרדות, כל אלו ללא ספק חוויות מעצבות ומשמעותיות שאת התובנות - חשוב להעביר לתלמידי בית הספר בישראל.
בחירת מרצה נכון לתלמידי בית ספר, הכנתו להרצאה וחידוד נושא ההרצאה כך שירתק נוער, אינו עניין של מה בכך. מזמינים אתכם להצטרף להרצאה הסוחפת שהועברה לתלמידים רבים, חברות וארגונים, חוגים, קבוצות, ספורטאים ועוד. לכל אחד יש מה ללמוד, ולכל אחד יש ערך שאיתו אפשר לצאת מההרצאה וליישמו בחיים.
לתלמידים רבים אנו ממליצים לשלב חוג ריקוד כגון היפ הופ או ברייקדאנס על מנת לחזק את המשמעת העצמית, לשאוף למצוינות ולרכוש ערכים שבונים אותנו קדימה בחיים.

Designed by Freepik