מנהיגות

הרצאות לארגונים ובתי ספר
התמודדות עם משברים
November 11, 2016
הרצאות לחברות
הצבת מטרות ויעדים בחברות וארגונים
November 26, 2016

פיתוח מנהיגות בעבודה ובבית הספר


S מנהיגות היא תכונה עתיקה ומיוחדת, עוד מימי התנך, ותחום זה מעסיק רבות את הוגי הדעות והפילוסופים משחר ההיסטוריה. מדובר במושג שלו המון פירושים וניתן להתווכח על משמעותה האמיתית של מנהיגות.
דבר אחד בטוח - מנהיג הוא אדם שמצליח לגרום לאנשים ללכת אחריו ולממש את חזונו, גם אם הם אינם בהכרח מאמינים באותה האידיאולוגיה בלב שלם.

מנהיגות בארגונים וחברות


בחיי היום יום בעבודה ובבית הספר, אנו נתקלים בהמון סוגים של אנשים וכמובן בהמון סוגים של סיטואציות. ניתן לשים לב שאין הרבה מנהיגים. מנהיגות היא תכונה מולדת וכמו כן נרכשת שדורשת פיתוח רב במשך השנים.
כשיש מטרה שנדרש להשיגה, או משימה מסוימת לבצע, נדרשים לרב מספר אנשים להשלמת המלאכה. בארגונים רבים אנו נתקלים במנהלים שמובילים משימות, אך לא כולם מנהיגים. הורים רבים מנסים לדחוף את ילדיהם מגיל צעיר להוביל, לאזור אומץ, לא להתבייש ולנסות לסחוף עימם את חבריהם בבית הספר.

מטרתו של המנהיג
המטרה העיקרית של כל מנהיג היא להשלים את המשימה על הצד הטוב ביותר. לצורך כך עליו להשיג את המון הקבוצה ומחויבות רבה מצידם, כמו כן להניע את הקבוצה לפעולה ונצל את כישוריהם בצורה הטובה ביותר כך שהמשימה תסתיים בצורה הטובה ביותר.
כדי להיות מנהיג אפקטיבי עליך לפעול בכמה רובדים: להכיר את עצמך והיכן אתה טוב יותר וטוב פחות, להכיר את המצב בו אתה נמצא, לדאוג לקבוצה לגבשה ולהבין כיצד לספק את צרכי הקבוצה ככה שילכו איתך תמיד.

שאלות מעניינות ונושאים למחשבה:
כיצד מאפשרים לילד עוד מימי בית הספר לפתח כישורי מנהיגות?
כיצד אדם העובד בחברה או ארגון יכול לחזק את כישוריו כדי להוביל, להשפיע ולסחוף אחריו אנשים?
מהן תכונות המנהיג ומה הופך אותו ליוצא דופן?
מהם הגורמים המשפיעים על הצלחה?
מהן הדרישות שעל המנהיג לעמוד בהן כדי למלא את התפקיד בהצלחה?

תשובות לשאלות, נושאים נוספים וכלי עזר לחיים, ניתן לקבל בהרצאתו הסוחפת והמעשירה של שמעון אמסלם - לנצח ולהישאר בן אדם.
ההרצאה מומלצת לחברות וארגונים, בתי ספר, חוגים, קבוצות ועוד.

Summary
מנהיגות
Article Name
מנהיגות
Description
שמעון אמסלם בהרצאה סוחפת לחברות, ארגונים ובתי ספר - מנהיגות - מהי, היכן אנו צריכים אותה בחיינו, וכיצד ניתן לפתחה בחיי היום יום
Author
Publisher Name
שמעון אמסלם - הרצאות
Publisher Logo
Designed by Freepik